Pokud dlouho neodpovídám na tvůj dotaz přečti si tento článek.

Leden 2014

Zaláskovaný design ♥

31. ledna 2014 v 13:04 | Dabelinka |  O blogu a mně
Po delší době jsem se rozhodla změnit design blogu. Jelikož změna je život, tak si myslím, že to bylo již třeba.
Vybrala jsem tedy červenou barvu, jelikož ta nabuzuje člověka k nadšení, radosti a lásce.
Doufám, že na vás všechny bude blog dobře působit a že nový design vám bude příjemný. Usmívající se
Vaše Dabelinka ♥

Náhled předešlého designu

Proč sportovat? :)

5. ledna 2014 v 0:53 | Dabelinka |  Cvičení, kondička

…už nebudete smutní

Cítíte se unavení, vyčerpaní a apatičtí? Pak sedněte na kolo, běžte si zaplavat nebo zahrát tenis. Během sportu se vylučují chemické látky, kterým se říká endorfiny. Ty vám prakticky okamžitě zvednou náladu a pomohou snížit stres a napětí. Není divu, že lékaři doporučují jakékoli cvičení jako jedno z nejúčinnějších přírodních antidepresiv.

Piloxing

5. ledna 2014 v 0:51 | Dabelinka |  Cvičení, kondička
Piloxing je spojením dvou zdánlivě neslučitelných sportů a to pilates a boxu. Z každého si bere to, co považuje za nejlepší.
V české republice se začal poprvé objevovat v roce 2011. Dorazil k nám z Kalifornie, kde ho vytvořila sportovkyně švédského původu Viveca Jensen. Tato sportovkyně se zabývala na vrcholné úrovni kulturistikou, dále trénovala box a stala se instruktorkou pilates. Pak se rozhodla využít své různé pohybové zkušenosti a tak vznikl nový fitness koncept piloxing.
Pilates má napomáhat zpevňování a protahování svalů, bez nárůstu jejich objemu a většinou ani nejsou po cvičení větší váhové úbytky. U boxu se používají pevné a přesné údery a nohy jsou neustále v pohybu, což značně zvyšuje tep a to napomáhá spalování tuků. Tudíž piloxing funguje jako aerobní i silový tréning současně.

Půst

5. ledna 2014 v 0:48 | Dabelinka |  Cvičení, kondička
Čím dál tím oblíbenější jsou různé detoxikace, očistné dny a půsty. Pomohou nám ale v hubnutí? Pokusila jsem se pro vás zjistit informace o této oblasti.
Jak vůbec taková detoxikace probíhá? Především se nesmí zapomínat na pitný režim a to v podobě vody nebo bylinných čajů. V průběhu dne potom popíjíme nejlépe čerstvé zeleninové popřípadě ovocné šťávy. Někteří dokonce doporučují úplné hladovění a to až tři dny.

Dieta X Cvičení

5. ledna 2014 v 0:43 | Dabelinka |  Cvičení, kondička
Řada z nás si po hodinách tvrdé práce ve fitkech či na rotopedech řekne, že potom usilovném cvičení si přece může dopřát svíčkovou s pěti knedlíky a k tomu malé pivo. To je ale veliký omyl. Pokud chceme opravdu zhubnout a vytvarovat postavu, ani bez diety a zdravého životního stylu se to bohužel neobejde. Pokud budete hodinu denně cvičit a tři hodiny se cpát, zákonitě výsledky nemohou být takové, jaké jste si představovaly. Jak ale vydržet a zbavit se špatných návyků?
Vědci zjistili, že i v této oblasti existuje tzv. domino efekt. Pokuste se změnit dva své zlozvyky a výsledky se brzo dostaví! Jakmile uvidíte dobré výsledky, budete mít potřebu posouvat se dál a dál a zbavit se dalších. Nemusí být vše najednou!
Už opravdu známým a hlavním pravidlem je jíst šest porcí denně. Nedbejte ale pouze na počet, nýbrž i na obsah porcí, kterým věnujte zvýšenou pozornost.
Pokud začínáte hubnout, určitě si začněte hned od počátku vést fotodeník! Můžete potom jednoduše porovnávat výsledky Vašeho úsilí. Určitě to ale nepřehánějte ani s měřením a ani s vážením. Tuto činnost nedělejte každý den, mohly byste být akorát zklamané a demotivované a navíc je to zbytečné. Převážení a přeměření je vhodné jednou za čtrnáct dní.
Bojíte se, že nakonec stejně neodoláte dezertu či omáčkám od maminky? Určitě si položíte otázky, přece se jich nadobro nevzdám?? To ani nemusíte. Vědci a dietologové doporučují jeden hříšný den v týdnu, kdy si můžete dopřát cokoliv.
Hubnutí bez diety a zdravějšího životního stylu nemá smysl stejně tak jako hubnutí bez jakékoliv fyzické aktivity. Cestou k vítězství nad přebytečnými kilogramy a špíčky je kombinace zdravého životního stylu a cvičení. Špatné stravovací návyky nelze kompenzovat cvičením a vysněné výsledky se nedostaví. Pouze kombinací těchto dvou aspektů lze dosáhnout vysněné váhy.

Triky pro ploché břicho

5. ledna 2014 v 0:39 | Dabelinka |  Cvičení, kondička
1. Zklidněte se
I když vás to možná nikdy nenapadlo, míra stresu má přímou souvislost s vaším zařezávajícím se páskem. "Stres totiž zvyšuje hladinu kortizolu a ten potom přispívá k hromadění tuku na břiše," uvádí Jacob Seidell z National Institute of Public Health v Holandsku. Pokuste se najít si pro sebe každý den několik minut, kdy se soustředíte pouze na své dýchání, zklidníte mysl a necháte stres odplout.

PF 2014

2. ledna 2014 v 0:03 | Dabelinka |  O blogu a mně
Holky, přeji vám vše úžasné a krásné do nového roku 2014, hodně štěstí, zdraví, lásky, spokojenosti a skvělých zážitků :).
Přeje Dabelinka ♥
CZIN.eu
ONCZ.NET

katalog odkazů, firem a PR článků
Pozri.cz - vyhledávač
Katalog web stránek Webatlas.cz
SML- stránky o duchovnu a šťastném životě
Výuka výkladů karet a budoucnosti