Pokud dlouho neodpovídám na tvůj dotaz přečti si tento článek.

Užitečné zajímavosti

3. listopadu 2008 v 13:41 | Dabelinka |  Užitečné rady
Během menstruace se svaly v děloze stáhnou a mohou vyvolat pocit jistého napětí. Zkuste se rytmickým pohybem ruky po břiše uvolnit a zahřát vaše svaly.
Hladina estrogenu je v první polovině cyklu vyšší, což znamená, že byste se měla cítit obzvláště motivovaná. Důležitou schůzku je tedy dobré si naplánovat na tuto dobu!
Mírné cvičení, jako je chůze, plavání, jóga nebo protahování, může poskytnout úlevu od menstruačních bolestí. Pravidelným cvičením se lze zbavit náchylnosti ke křečovitým stahům.
Během menstruace někdy dochází k poklesu hladiny železa, což může vyvolat potit skleslosti. To je dobrý důvod pro to, abyste si věci nepřipouštěla!
Těsně před a během menstruace může být někdy tělesná teplota poněkud vyšší, takže se ve spánku můžete více obracet a převalovat.
Snažte se během menstruace dostatečně dlouho spát. Je třeba mít na paměti, že každý jedinec má jinou potřebu spánku.
Poskytnout svému tělu odpočinek je dobré vždy, obzvláště to platí během menstruace. Snažte se stravovat zdravě, jezte hodně ovoce a zeleniny - a pijte hodně vody (ideální jsou dva až tři litry denně).
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama
CZIN.eu
ONCZ.NET

katalog odkazů, firem a PR článků
Pozri.cz - vyhledávač
Katalog web stránek Webatlas.cz
SML- stránky o duchovnu a šťastném životě
Výuka výkladů karet a budoucnosti